25 Ocak 2011 Salı

Kastamonu Milli Eğitim Müdürü Sn. Nihat Tarakçı İlçemizi ziyaret etti






















Kastamonu Milli Eğitim Müdürü Sn.Nihat TARAKÇI, Şenpazar İlçe Milli Eğitim Müdürü, Ağlı İlçe Milli Eğitim Müdürü, Şenpazar ve Ağlı İlçe Lise ve İlköğretim Okulları Müdürleri ile Eğitim Öğretimi Değerlendirme Toplantısını Şenpazar – Harmangeriş Yatılı Bölge İlköğretim Okulunda yaptılar.



Toplantıya katılan Belediye Başkanımız Sn.Suat SAYGIN, 61 öğrencisi olan lisenin kapanmaması için, Eski Hükümet Konağını öğrenci yurdu olarak Milli Eğitime verebileceklerini İl Milli Eğitim Müdürüne bildirdiler.



Her şeyin başı eğitim bilinciyle Belediyemiz gereken fedakarlıkları ve yardımı Milli Eğitime yapmaktadır ve bundan sonra da yapacaktır. Öğretmenlerimize ve öğrencilerimize başarılar ve esenlikler dileriz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder